Aardbeving - Reisverslag uit Tokio, Japan van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Aardbeving - Reisverslag uit Tokio, Japan van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Aardbeving

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2015 | Japan, Tokio

Ik vergat te melden dat we op de laatste dag nog een beste aardbeving hadden gevoeld! Het was rond een uur of 20.30 en ik was aan het inpakken. Ben zat op bed en op het moment dat ik tegen het bed leunde, voelde alsof het bed ineens opzij schoof. Het voelde zo gek dat ik het nog een keer deed, maar ineens waren de kledinghangers en luxaflex ook hevig heen en weer aan het schommelen waren. Toen dacht ik: aardbeving! Ik zag aan Ben's koppie dat hij niet wist wat er gebeurde en het beste was om rustig te blijven. Ik nam hem in m'n armen en deed de deur open of er nog meer mensen kwamen kijken. Niemand. Op dat moment dacht ik dat het beste was om in een deuropening te staan of onder een tafel zitten. Maar ja, de kamer was zo klein, die had niet eens een tafel. Ik denk dat het een minuut of drie had geduurd voordat alles weer stil lag. Het was een aparte ervaring.

  • 03 Juni 2015 - 19:25

    Sacha:

    Ik heb het in italie meegemaakt.... Heel heftige rare ervaring.... Spannend lief gelukkig goed afgelopen.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 11794

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: