Sayonara! - Reisverslag uit Tokio, Japan van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Sayonara! - Reisverslag uit Tokio, Japan van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Sayonara!

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2015 | Japan, Tokio

Wekker ging om 4.15. Ik moest de laatste spulletjes inpakken en ons gereed maken voor de vlucht naar Bangkok. Het kaartjesloket ging om 5.30 open en ik was 5 minuten te vroeg. Ik had het stuk van hotel naar station in 15 minuten gelopen. Dat viel mee. Ik was al blij dat ik op tijd was.

Japan sluiten we af, het was mooi, indrukwekkend, drukte in grote steden, mooie natuur, lekker eten en vele winkels!

Nu richting Bangkok! Vlucht ging om 9.15 en duurde ongeveer 6 uur. Tijdverschil is +5 en dat is iets prettiger ivm het skypen naar Nederland. Daar gaan we het rustiger aan doen en lekker relaxen. Stranden worden ingepland. Benieuwd naar een nieuw land.

  • 02 Juni 2015 - 08:04

    Sacha:

    Op naar nieuwe avonturen ik denk in een to-taal andere omgeving, cultuur, mensen! Geniet van de rust! Hebben jullie verdiend! Liefs uit nat, donker maar niet koud NL! zo leuk om je avonturen te delen op deze manier! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 11800

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: