Op verkenning - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Op verkenning - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Op verkenning

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

Voor 11.30 moesten we uitchecken, geen probleem! Ik had op tijd ingepakt en ready to go. Ik had nog wat fruit en een croissantje uit Japan die we als ontbijt hebben gegeten.
Ik heb een taxi aangehouden om ons naar ons nieuwe slaapplekkie te brengen, was dichtbij, maar met al die baggage en omdat het zo goedkoop is, nemen we de taxi. We reden net de straat uit en ik zeg stop! Ik was mijn laptop en camera in de locker vergeten. Terug zei ik en wacht op mij als ik mijn spullen pak. Rugtas met waardevolle spullen gaan mee en Ben natuurlijk want stel je voor...Ik wilde zo graag weg dat ik het gewoon was vergeten. Voor de locker moest je wel zelf een slot hebben, gelukkig had ik die bij me. De kakkerlak die ik de dag ervoor nog zag liggen, bedwelmd door de bug spray, ligt nu platgetrapt. Ok taxi we gaan!

Het hotel lag een beetje verstopt toen ik werd gedropt. Ik zag het bord wel aan de straatkant maar ik moest richting water lopen en dan de hoek om. Natuurlijk even vragen voor de zekerheid. Gevonden en wat een heerlijke plek! Eerste gezicht was schoon en er was een zwembad! De kamer idem dito! Hier konden we heerlijk 3 nachten slapen. En het was inclusief ontbijt.

11.30 uur zaten we in het zwembad, zo lekker! Om 13.00 terug naar het drukke Khao San Road om wat te eten en te wandelen. Ik ging op zoek naar slippers voor ons, want die had ik niet meegenomen. Voor 4 euro liepen we daar weg in onze nieuwe slippers. Meneertje wilde graag met de tuktuk en ik heb er 1 geregeld die ons terug naar het hotel reed. Van 15.00 tot 18.00 heb ik even op bed gelegen omdat ik me niet lekker voelde en heb dat tegen Ben verteld. Hij ging met al zijn auto's files maken en de tv stond ook aan. Toen ik om 18.00 wilde eten beneden in het restaurant, was de keuken net gesloten. Ships! Ik had zo geen zin om naar buiten te gaan. Maar toch gedaan. De eerste beste tent op een hoek ingegaan en rijst met kip besteld. Halve minuut later stond het voor onze neus. Ik bestel maar 1 portie, want het lijkt dat we door de warmte minder eten. Ik zat ook nog vol van het middag eten en ik had 2 pilletjes ingenomen. Daarna nog 1 bolletje vanille ijs voor Ben, die hij natuurlijk niet op at en ik nam ook een bolletje met gefrituurd deeg erbij, wat blijkbaar hun specialiteit is. Niets bijzonders.

's Avonds nog wat verhalen online gezet en wat toeristische folders van Japan weggegooid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 11740

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: