Zwemmen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

We waren om 6 uur wakker, waarschijnlijk nog Japan tijd (2 uur later). Op tijd ontbeten, Ben moet bijna altijd of ervoor of tijdens het eten naar het toilet. Wat dat betreft is het een echte Zitman! Om 9.00 uur zaten we in het zwembad. Er was een Nederlands gezin die op stap ging. Ben en het andere meisje van 4 wilde samen zwemmen. Vanmiddag zouden zij weer gaan zwemmen, dus dat deden we dan ook. Na 2,5 uur badderen zijn we gaan lunchen en daarna heb ik weer op bed gelegen. Ben zei heel lief dat hij heel stil ging spelen met de auto's. Ik heb even kunnen liggen, ik hoorde het gezin bij het zwembad. Onze kamer is namelijk boven het zwembad. We hebben weer 2 uur gebadderd en daarna in het hotel gegeten. Ik had nog gevraagd aan ze wat zij allemaal gingen doen of hebben gedaan in Thailand. Grotendeels hetzelfde als wat ik in gedachten had.

  • 06 Juni 2015 - 19:45

    Opa(pa):

    Sawadi khab, Maureen & Ben, lekker even sjaasjaa voordat jullie er weer tegenaan gaan. Jullie kunnen op kracht komen deze eerste dagen in Thailand, alhoewel, van die hoge temperaturen word je loom. Ik ben nieuwsgierig wat je reisprogramma verder inhoudt; daar zal het eten vooral niet aan ontbreken (water loopt me al in de mond). Schrijf rustig door, je wordt ‘op de voet’ gevolgd. Kusjes van Opa(pa).

  • 08 Juni 2015 - 00:55

    Riena, Koen, Evi En David:

    Hi Maureen en Ben. Echt wel dat jullie op de voet gevolgd worden! :-) morgenochtend bij het ontbijt kan ik mooi vertellen wat jullie nu weer beleefd hebben. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 11779

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: