Aangekomen in Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Aangekomen in Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Ayutthaya

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2015 | Thailand, Ayutthaya

Wederom een rustige start van de dag. Ontbijtje gehaald voor de tosti's en omelet en daarna een kapper opgezocht voor Ben. Voor nog geen 2 euro heeft hij een lekker kort koppie. Hij vroeg nog of we naar Nadine gingen (onze thuiskapster). Nog een boodschapje gehaald en terug naar het guesthouse om te relaxen. Om 13.30 uur zouden we opgehaald worden door het busje. Die was een kwartier te laat. Onderweg nog met een Frans stel gepraat over hun planning. Dat doe je toch een beetje standaard als je onderweg bent. Gelukkig zette het busje ons allen af bij het guesthouse waar je had geboekt. 16.45 waren we in ons nieuwe kamertje voor 1 nacht. Ik heb op Google de 7 beste must sees gevonden en op de kaart omcirkeld. Dat wordt morgen een tuktuk voor een paar uurtjes. Ik heb op de kaart een night market gevonden en zag er naar uit dat dat redelijk dichtbij was. Ik ben met de buggy gegaan en dat was ook nog best pittig. De stoep was haast niet te vinden en overal obstakels, dus dan loop je op de drukke weg. En die weg die ik naar links moest hebben kwam ook maar steeds niet. Het duurde mij te lang, ik heb het een paar keer gevraagd en uiteindelijk ben ik er wel gekomen, maar zag een pizzeria en daar zijn we naar binnen gegaan. Moest gewoon eten en drinken. Terug maar met de tuktuk en die vroeg wat we morgen gingen doen. Jaja ik had me ingelezen, morgen 8.00 uur haalt hij ons op bij het guesthouse om ons 3 uur rond te rijden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ayutthaya

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 11799

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: