Lekker niksen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Lekker niksen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Lekker niksen

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2015 | Thailand, Chiang Mai

Het nieuwe hotelletje was vlakbij en ik vroeg aan een tuktuk chauffeur waar het was en die zij oh dat is heel dichtbij daar en daar. Ja...dus, het was de bedoeling dat jij ons brengt! We zijn het stukje heel rustig aan gaan lopen. Kamer was over een uurtje klaar en we zijn naar Subway gegaan voor een salade. Daarna frozen yoghurt, zo lekker. Maar werd gelijk gestraft met buikpijn. Ik zei tegen Ben dat als we de volgende keer ijs gaan eten, moet mama niet zoveel ijs eten. Zeg jij dat dan tegen mama? Ja dat zou hij doen.
Kamer zag er prima uit! We hadden een grote kamer gekregen met een keuken erbij. Het was meer een appartement. Ik heb film gekeken en Ben met de auto's gespeeld.

Voor het eten ben ik gaan wandelen naar het schijnt een goeie Italiaans restaurant te gaan voor een pizza. Pizza was te groot, want Ben had niet veel gegeten. Tja anders toch zonde. Er was daarnaast een pleintje met allemaal restaurantjes en winkeltjes. Ook een ijskar met allemaal leuke vormpjes met lekkere aparte smaakjes. Ben had bosbessen met vlindertjes erop. Ik zou Ben toch wel helpen met het opeten ervan dus niks voor mij.

Richting hotel kwam wel lang een vrijdag vlooien markt. Weer met eten en souvenirs. Terug in het hotel weer film gekeken en op tijd naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 11742

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: