Tjoeketjoeketjoek - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Tjoeketjoeketjoek - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Tjoeketjoeketjoek

08 Juni 2015 | Thailand, Ayutthaya

We waren op tijd bij het treinstation en hadden er tegenover in een restaurantje gegeten. Nog even een ontbijtje gehaald en wachten op de trein. Trein was vertraagd met 20 minuten. Voordat de trein kwam, werden we op wagonnummer gesorteerd. Ik vroeg aan een meisje of ze het koffertje van Ben wilde tillen en een jongen achter mij tilde de buggy. Bednummertje opzoeken en installeren maar. Het onderbed was al opgemaakt en ik dumpte alles op het bed. Buggy lag in het gangpad net als de grotere baggagestukken. Dit is me toch leuk zo een slaaptrein! Gezellig ook, gordijntjes dicht, de airco staat aan, dekentje erbij, we wiegen lekker heen en weer, kleine vent naast me, heerlijk! Ik moet alleen nog mijn rugzak en camera veilig stellen. Liggen bij mijn hoofd, slotje erop en aan het bed of aan mij vastmaken?? Grote rugzak en die van Ben liggen bij het voeteneind. Ik denk dat de lengte van het bed ongeveer 1.90 meter is? Onderbed is breder dan het bovenbed dus we liggen lekker. Snelheid gemeten met de snelheidsapp en die geeft ongeveer 80 km/u aan.

• 15 Juni 2015 - 19:08

Sacha:

Nog nooit gedaan! Oriënt-Express !!!!!