Here we go! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Here we go!

Blijf op de hoogte en volg

06 December 2016 | Nederland, Hoofddorp

Nog niet helemaal ingepakt. Nog zoveel te doen.
Eerst dacht ik nog dat ik weinig spullen mee had, nu denk ik dat mijn back pack gewoon te klein is. Ik krijg het er niet helemaal in. Toch teveel spullen mee? Wat nu?! Nog maar een keer indelen. Ik heb packing cubes (Eagle Creek) gebruikt met ieder z'n eigen kleuren. Toilettas, medicijnentas, sandalen mee en klaar.

Okke bracht ons naar Schiphol en koud dat het was! Ik dacht alleen maar: nog heel even en ik zit in de warmte. Mijn moeder was al op Schiphol om ons ook uit te zwaaien.
Rugtas afgeven, het gewicht gaf 11,7 kilo aan. We dronken nog wat en namen afscheid van mijn lieve schat. Tja, er moest ook nog gewerkt worden. We bleven met z'n drieën over en liepen richting de bank om $$ te halen. Dat was nodig in Vietnam om het visum te betalen.
Nog even geknuffeld met mam en gezwaaid totdat we elkaar niet meer zagen.

Daar liepen we dan, met z'n tweeën. Weer op een avontuur. Waar ben ik aan begonnen dacht ik nog. Er zat maar 1 ding op en dat was genieten! Ik heb vakantie en het is tijd om dingen los te laten en te relaxen.

  • 10 December 2016 - 20:05

    Suzanne:

    Wat stoer... Weer samen met Ben op pad! Gaaaaaaf! Geniet ervan! Knuffel van de 'oude' juf Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 11721

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: