Altijd weer het laatste moment... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van DeHartloopers - WaarBenJij.nu Altijd weer het laatste moment... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van DeHartloopers - WaarBenJij.nu

Altijd weer het laatste moment...

Blijf op de hoogte en volg

05 December 2016 | Nederland, Hoofddorp

...het inpakken, opruimen, papieren etcetera.
Eigenlijk heb ik niet zoveel om mee te nemen, ik denk dat ik rond de 6 kilo zit met alleen wat kleding en een toilettas. Zal het dan toch de volgende keer lukken met alleen handbagage reizen?

Morgen is het dan zover: Ben en ik gaan nog even 3 weken naar Vietnam. En zoals ik het liefste reis met alleen een retour ticket op zak, de eerste 2 hotel nachten geboekt en een rugzak.

Leuk dat jullie weer met ons meereizen door onze avonturen te lezen. Zoals mijn ex-collega's zeiden: de avonturen van Kuifje en Bobby!

  • 05 December 2016 - 23:43

    Nico Boonstra:

    Veel plezier in Vietnam en een goede reis groeten uit Ghana Accra.

  • 06 December 2016 - 07:17

    Irma Verkerk:

    Beste Hartlopertjes

    Per abuis heb ik me uitgeschreven voor deze mailing omdat ik dacht dat het de zoveelste reclamezooi was. Later zag ik dat het van jullie was en nu wil ik erg graag weer toegevoegd worden. Goede reis en ik hoop op mooie reisverslagen.
    Hartelijke groet, Irma

  • 06 December 2016 - 09:18

    Desiree:

    Hey,

    Nogmaals een goede reis en ik lees je verhalen!!

    xxx

  • 06 December 2016 - 10:13

    Debby:

    Hi Maureen. Wat ben je toch een avontuurlijk type. Heel veel plezier hoor. En lekker samen genieten. Liefs

  • 06 December 2016 - 10:13

    Rriena:

    Ah fijn! Ik ga weer op reis

  • 06 December 2016 - 12:15

    Mick, Jop En Okke:

    Maureen en Ben zijn door de douane, toch weer alles op het laatste moment moeten regelen natuurlijk :)
    Het zal een paar weken erg stil zijn zonder Ben.........en Maureen natuurlijk.
    Fijne vakantie en geniet x

  • 06 December 2016 - 12:45

    Sylvia:

    Maureen en Ben,

    Heel veel plezier en we hopen op veel mooie reisverhalen.
    Liefs,
    Pauline Linda Hans en Sylvia

  • 06 December 2016 - 15:36

    Opa Ton:

    Dag Ben! Dag Maureen! 'n Goede reis toegewenst. Ik heb jullie nog wat zakgeld toegestuurd voor onderweg. Groet van Opa Ton..xx

  • 06 December 2016 - 16:10

    Ria:

    Lieve Maureen en Ben,

    Een hele fijne vakantie !

    Dikke kus van Henk en Ria

  • 07 December 2016 - 15:55

    Jolanda:

    Ik heb je niet meer gesproken, maar bij deze een heel mooi avontuur toegewenst met Ben. Geniet ervan.

    Groetjes,

    Jolanda

  • 08 December 2016 - 07:28

    Caroline Felkers:

    Dag wereldreizigers,
    Wat een avontuur zo met zijn tweeën. Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat.........
    Dag lieve twee, pas goed op elkaar. Liefs Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Actief sinds 05 Mei 2015
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 11642

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 27 December 2016

Vietnam 2016

18 Mei 2015 - 14 Augustus 2015

Azië 2015

Landen bezocht: